دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره



دانلود آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 متن آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره :

چشمام و می بندم دست و می گیرم وقتی تو می خندی

حرفات و می فهمم حرفام و می فهمی

نمیشی دور از من که دور از تو می میره احساسم

رویا می سازی دنیات و می سازم

پر میشه فکرم روزا به یادت

می خوام بدونی یه دنیا می خوامت

مثل یه خوابه فردای با تو

خوشبختی یعنی یکی داره هواتو

کی می تونه مثل من اینجوری عاشقت باشه

نمی زارم یه روزی دستات از دستم جداشه

کی می تونه مثل من اینجوری عاشقت باشه

نمی زارم یه روزی دستات از دستم جداشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره

♫♫♫♫♫♫

یادت تو بارون قدم زدیم آروم حالا که پاییزه

همه دنیام از تو می گیره انگیزه

تو کسی هستی که با تو چه نزدیکه به دلم آرامش

تویی اون حسی که می دونی می خوامش

خوشبختی یعنی یکی داره هواتو

خوشبختی یعنی یکی داره هواتو

♫♫♫♫♫♫

مثل یه خوابه فردای با تو

خوشبختی یعنی یکی داره هواتو

کی می تونه مثل من اینجوری عاشقت باشه

نمی زارم یه روزی دستات از دستم جداشه

کی می تونه مثل من اینجوری عاشقت باشه

نمی زارم یه روزی دستات از دستم جداشه

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

 

10.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

 

4.00 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید احسان غیبی بنام یکی هواتو داره 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.