دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا



دانلود آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا با بالاترین کیفیت
شعر ، آهنگ و میکس و مستر : علی کیانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  متن آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا :

لطفا بذار دستات و تو دیستم

لطفا بذار دستات و تو دیستم

نمی دونم چجوری شد

که یهو قلب من از عشق تو لرزید

نمی دونم چجوری شد

که رو من بارون احساسه تو داری

باور شد که می تونم

دوباره عشق و ببینم توی قلبم

باورم شد تو می تونی

بشی اون عشقی که از خدا می خواست

لطفا بذار دستات و تو دیستم

می خوام حس بکنی عاشقت هستم

لطفا بگو مال من می مونی

تا ثانیه ای که زنده هستم

تا ثانیه ای که زنده هستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا

♫♫♫♫♫♫

تو بمون با من بذار دستات و تو دستم

تا بفهمی که یه دنیا عاشقت هستم

باز که بی عشقت دلم از غصه می میره

من دوست دارم این احسام نفس گیره

لطفا بذار دستات و تو دستم

می خوام حس بکنی عاشقت هستم

لطفا بگو مال من می مونی

تا ثانیه ای که زنده هستم

تا ثانیه ای که زنده هستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا

♫♫♫♫♫♫

لطفا بذار دستات و تو دیستم

لطفا بذار دستات و تو دیستم

لطفا بذار دستات و تو دیستم

لطفا، لطفا، لطفا بذار دستات و تو دیستم

می خوام حس بکنی عاشقت هستم

لطفا بگو مال من می مونی

تا ثانیه ای که زنده هستم

تا ثانیه ای که زنده هستم

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

 

8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

 

3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی با نام لطفا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.