دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام همت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام همت


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام همت با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید پویا بیاتی با نام همت :

هنوز خونمون بوی تو داره و هنوز کوچمون به اسم توئه
هنوزم رو این خاک نفس میکشی هنوز همت ما به رسم توئه
تو تعبیر راز شهادت شدی آخه پر کشیدن برات آشناست
بهشتت همون شد که میخواستی سری که تو آغوش گرم خداست
تا این فرصت از دست نرفته بذار به چشمای ماه تو عادت کنم
تورو دست این خاک سپردم ولی چجوری خیالم رو راحت کنم
یه ردی از این خاک مجنون شده نشونم بده تا که درمون بشم
نه دیگه نمیفهمم این حالمو میخوام مثل این خاک مجنون بشم
تا این فرصت از دست نرفته بذار به چشمای ماه تو عادت کنم
تورو دست این خاک سپردم ولی چجوری خیالم رو راحت کنم
یه ردی از این خاک مجنون شده نشونم بده تا که درمون بشم
نه دیگه نمیفهمم این حالمو میخوام مثل این خاک مجنون بشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی با نام همت

♫♫♫♫♫♫

مسیر چشاتو گرفتم یه شب شبی که چشات ماهو حیرون کرد
خبر داشتی توی خط ترکشا گلا رو توی خیبر بی جون کرد
تو عمق وجودم یه آرامشه که انگار خدا این نزدیکیاست
تو رفتی که این راه روشن بشه هنوزم همون ماه همراه ماست
تا این فرصت از دست نرفته بذار به چشمای ماه تو عادت کنم
تورو دست این خاک سپردم ولی چجوری خیالم رو راحت کنم
یه ردی از این خاک مجنون شده نشونم بده تا که درمون بشم
نه دیگه نمیفهمم این حالمو میخوام مثل این خاک مجنون بشم
تا این فرصت از دست نرفته بذار به چشمای ماه تو عادت کنم
تورو دست این خاک سپردم ولی

MP3 – 320

 Pouya Bayati – Hemmat

MP3 – 128

 Pouya Bayati – Hemmat


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.