دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام امشب

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام امشب




دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام امشب با بالاترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل باند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 
 

متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام امشب :

دیدم چشماتو
تو هوای بارونی
تو که حالمو میدونی
وابستت میشم
هر لحظه عاشق تر
مگه میشه از این بهتر
از اول تصمیم جدی بود
آخه بهتر از تو کی بود
تو زندگیم مثل تو
از اول عاشق شو
این لحظه آره باور کن می ارزه
به من بگو حس ِ تو
امشب حال چشمات خوبه
قلبم با ریتمت می کوبه
هر روز بیشتر دوست دارم
من تا آخر دوست دارم
امشب حال چشمات خوبه
قلبم با ریتمت می کوبه
هر روز بیشتر دوست دارم
من تا آخر دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام امشب

♫♫♫♫♫♫

امشب شبیه که خدا تورو داده به من
بگو حرفاتو ساده به من
مثل اون روزا هنوز قلبم میریزه
میبینم چشمات رنگه پاییزه
دوست دارم عشقم باور کن
با بد و خوب من سر کن
تو واسم آرامشی
یه نفر تو دنیا هست حالا
که دلمو میبره اون بالا
تو خوده خوده خودشی
امشب حال چشمات خوبه
قلبم با ریتمت می کوبه
هر روز بیشتر دوست دارم
من تا آخر دوست دارم
امشب حال چشمات خوبه
قلبم با ریتمت می کوبه
هر روز بیشتر دوست دارم
من تا آخر دوست دارم

MP3 – 320

 Mehrzad Amirkhani – Emshab

MP3 – 128

Mehrzad Amirkhani – Emshab

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.