دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت


دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت با بالاترین کیفیت
ترانه و آهنگ : مهدی مدرس ، تنظیم : معین حبیبی ، میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت :

می دونم دیگه از من بریدی مگه تو احساسم و ندیدی

مگه من عاشقت نبودم میری برو سفر سلامت

بودنم واست شده یه عادت بهتره یکم تنها بمونی

بارون داره میباره تو رو یادم میاره

دوباره قطره های اون غم رو دلم میزاره

خدا برس به داد من فقط تویی پناه من

دلم گرفته چرا باید تنها بشی بازیه دستا بشی

دل دیونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت

♫♫♫♫♫♫

می خونم تنها تو خیابون هم صدای قطره های بارون

از روزای رفته و حال داغون

چرا آخرش باید بسوزم

چشم به این لحظه ها بدوزم

روی تنهایام خونه بسازم

بارون داره می باره تو رو یادم میاره

دوباره قطره های اون غم تو دلم میزاره

خدا برس به داد من فقط تویی پناه من دلم گرفته

چرا باید تنها بشی بازیه ی دستا بشی دل دیونه



MP3 – 320


Mehdi Modarres – Adat



MP3 – 128


Mehdi Modarres – Adat

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.