دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف


دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف با بالاترین کیفیت

ترانه : سحر دهقان ، آهنگ : احسان غیبی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف :

ما زیر یک سقفیم اما نه تو عطر می زنی نه می خندی

من عاشق موهات تو بادم و می دونی موهات می بندی

چیزی ازت نمونده تو خونه جز سایه ای که میشه لمسش کرد

تو انقدر دردام و ندیدی که تو قلب من جات و گرفت این درد

دلواپسم سردت نشه وقتی چتر یکی دیگه برات بازه

من غرق رویای توام اما یکی دیگه رویاهات و می سازه

دلواپسم وقتی ازم دوری خونه برام مثل یه تابوته

ما زیر یک سقفیم هنوز اما اسم یکی دیگه حالا روته

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف

♫♫♫♫♫♫

تو سهم من از زندگی بودی سهمی که خیلی ساده رفت از دست

آرامشی که قبل طوفان چشات رو شکستن من بست

وقتی بهم میگی عزیزم چون اسمم یادت نمی مونه

چه انتظاری از تو دارم که تا قبل تاریکی بیای خونه

دلواپسم سردت نشه وقتی چتر یکی دیگه برات بازه

من غرق رویای توام اما یکی دیگه رویاهات و می سازه

دلواپسم وقتی ازم دوری خونه برام مثل یه تابوته

ما زیر یک سقفیم هنوز اما اسم یکی دیگه حالا روته


MP3 – 320


Ehsan Gheibi – Zire Yek Saghf


MP3 – 128


Ehsan Gheibi – Zire Yek Saghf


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.