دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام


برای دانلود این آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید



 

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام با بالاترین کیفیت
ترانه و آهنگ : سعید کرمانی ، تنظیم : پویان اعتصامی

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام :

چشمات از نگیری غم تو بروم نیاری

می دونم گوشه ی قلبت جز من هیچکس و نداری

تو یه حس موندگاری مثل بارون روی بیشه

مثل من که دیگه جز تو عاشق کسی نمیشه

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید کرمانی به نام دارم میام

♫♫♫♫♫♫

من واسه هیچکس غیر تو حسم رو نمی کنم

جز عطر پیرهن تو من عطری رو بو نمی کنم

من واسه ی داشتن تو تموم دنیام و میدم

چون توی رنگ اون چشات تموم رویام و دیدم

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت

دارم میام اینو خواهش بکنم بذار دوست دارم رو ثابت بکنم

دارم میام ببینمت یه بار دیگه تو بقلم بگیرمت


MP3 – 320

Saeed Kermani – Daram Miam

 

MP3 – 128

Saeed Kermani – Daram Miam


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.