دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بیخوابی


دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام بیخوابی

http://s5.picofile.com/file/8140755584/Ehsan_Haghshenas_Bikhabi.jpg


ترانه : یاس ، آهنگ و تنظیم : پیام شمس


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ احسان حق شناس با نام بیخوابی :

چرا هر لحظه بیتابم چرا هر شب نمی خوابم

نشستم خسته بیتاب خاطرات تنهام نمی زارم

بی تو حس بدی دارم به فردام امید ندارم

دیگه نمی گذره ساعت کاش میشد بر گردی پیشم

بی تو نمی تونم و دوریت سخته رفتی همه چی از اینجا رفته

کاش تموم شن این روزا بسه  می بینی قلبم بی تو شکسته

منو تو شدیم از این روزا خسته رفتی همه چیز از اینجا رفته

بی تو من میمیرم هر شب به خودم میگم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تودیگه  نمی تونم آروم بگیرم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تو نمی تونم آروم بگیرم


♫♫♫♫♫♫

فکرم دوباره درگیره کاش میشد یه بار دیگه

چشمام تو رو اینجا ببینه کاش میشد یک بار دیگه

بگی هستیم مال هم دیگه حتی یکم دیگه نباشه غم

منم هر جا برم باشی همراه من بی تو نمی تونم دوریت سخته

رفتی همه چی از اینجا رفته کاش تموم شن این روزا بسه

می بینی قلبم بی تو شکسته

منو تو شدیم از این روزا خسته رفتی همه چیز از اینجا رفته

بی تو من میمیرم هر شب به خودم میگم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تودیگه  نمی تونم آروم بگیرم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تو نمی تونم آروم بگیرم

MP3 – 320

Ehsan Haghshenas – Bikhabi

MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Bikhabi

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 00:27 http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.