دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید افشین آذری منو نبخش


دانلود آهنگ جدید افشین آذری با نام منو نبخش


http://s5.picofile.com/file/8140436884/Afshin_Azari_Mano_Nabakhsh.jpg

ترانه : محمد رضا نیک سجل ،  آهنگ : افشین آذری
تنظیم ، میکس و مسترینگ : علیرضا پویان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ افشین آذری به نام منو نبخش :

اگه یه بار دیگه ناراحتت کردم و رفتم منو نبخش

اگه یه بار دیگه من به تو بد کردم رفتم منو نبخش

منو نبخش اگه یه لحظه هم تنهات بذارم

منو نبخش اگه بازم واسه تو کم بذارم

منو نبخش، نبخش ، نبخش

بیا این منو آینه ی غرورم بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن

فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن

بیا این منو آینه ی غرورم بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن

فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن

♫♫♫♫♫♫

اگه یه بار دیگه بدون تو نفس کشیدم منو نبخش

اگه یه بار دیگه از عشقمون پا پس کشیدم منو نبخش

منو نبخش اگه بازم دل تو رو شکستم

منو نبخش اگه این دفعه دل به تو نبستم

منو نبخش، نبخش ، نبخش

بیا این منو آینه ی غرورم بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن

فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن

بیا این منو آینه ی غرورم بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن

فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن

MP3 – 320

Afshin Azari – Mano Nabakhsh

MP3 – 128

Afshin Azari – Mano Nabakhsh

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.