دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی حس واقعی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حس واقعی

ترانه : بیتا طاعی ، آهنگ : علی عبدالمالکی ، تنظیم : مهران خالصی ، میکس و مستر : سعید شایان

http://s5.picofile.com/file/8137745926/Ali_Lohrasbi_Hesse_Vagheie.jpg

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ علی لهراسبی به نام حس واقعی :

نگاهت عاشقه اینقدر که آرامش بهم میدی

منو تنها تو با چشمات به شکل واقعی دیدی

بهم نزدیکتر میشی تو روزایی که غمگینم

با اینکه روبروم دنیاست فقط چشماتو می بینم

تو هم نسبت به من انگار یه حس واقعی داری

تموم دغدغه ات اینه که این عشقو نگه داری

توی این زندگی جز تو به هیچ کس رو نمیارم

یه لحظه بی تو میمیرم بی اندازه دوست دارم

دوست دارم  ، دوست دارم


♫♫♫♫♫♫

قدم بردار از اینجا بیا جایی که نزدیکه

خودت حس می کنی بی تو چقدر دنیام تاریکه

تو این احساسو بهم میدی که از تنهایی بیزارم

حتی وقتی که درگیرم واسه تو وقت میزارم

تو هم نسبت به من انگار یه حس واقعی داری

تموم دغدغه ات اینه که این عشقو نگه داری

توی این زندگی جز تو به هیچ کس رو نمیارم

یه لحظه بی تو میمیرم بی اندازه دوست دارم

دوست دارم  ، دوست دارم

MP3 – 320

Ali Lohrasbi – Hesse Vagheie

MP3  – ۱۲۸

Ali Lohrasbi – Hesse Vagheie

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.