دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی عشق من

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام عشق من

http://s5.picofile.com/file/8137742950/Pouya_Saleki_Eshghe_Man.jpg

موزیک و شعر : پویا سالکی ، بوزوکی : بهنام حکیم
تنظیم و میکس و مستر : رسول مظفری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

متن آهنگ پویا سالکی به نام عشق من :

عشق من با تو چه خوبه حالم

به عشق تو هنوزم می بارم

بی تو دلم می گیره

اگه باز تو بری می میره

عشق من نبودت عین درده

نباشی دلم دوره گرده

بی تو دلم می گیره

اگه باز تو بری می میره

نه نه نه نه تو می مونی پیشم

وای که بی تو می میرم سنگ نزن به شیشم

سنگ نزن به شیشم چیزی برام نمونده

تو اگه بخوای بری قصه با من می مونه

تو اگه بخوای بری قصه با من می مونه


♫♫♫♫♫♫

تو فکرت روزام و شب کنم

که تونباشی تب کنم

می مونی با خودم می دونم

آخه عاشق تو این منم چی آمده سرم

نمیشه از تو بگذرم نمیشه از تو بگذرم

نه نه نه نه تو می مونی پیشم

وای که بی تو می میرم سنگ نزن به شیشم

سنگ نزن به شیشم چیزی برام نمونده

تو اگه بخوای بری قصه با من می مونه

تو اگه بخوای بری قصه با من می مونه

MP3 – 320

Pouya Saleki – Eshghe Man

MP3 – 128

Pouya Saleki – Eshghe Man

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.