دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - Download New Music Pop Irani

دانلود آهنگ دولت عشق مانی رهنما

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مانی رهنما به نام دولت عشق

http://s1.picofile.com/file/8124418842/Mani_Rahnama_Dolate_Eshgh.jpg

شعر : مولانا ، آهنگساز و تنظیم : علی موثقی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

متن آهنگ مانی رهنما به نام دولت عشق :

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

گفت که دیوانه نه‌ای لایق این خانه نه‌ای

رفتم و دیوانه شدم سلسله بندنده شدم
گفت که سرمست نه‌ای رو که از این دست نه‌ای

رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده شدم

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

گفت که تو شمع شدی قبله این جمع شدی

جمع نیم شمع نیم دود پراکنده شدم

گفت که با بال و پری من پر و بالت ندهم

در هوس بال و پرش بی‌پر و پرکنده شدم

♫♫♫♫♫♫

شکر کند چرخ فلک از ملک و ملک و ملک

کز کرم و بخشش او روشن بخشنده شدم
از توام ای شهره قمر در من و در خود بنگر

کز اثر خنده تو گلشن خندنده شدم

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

MP3 – 320

Mani Rahnama – Dolate Eshgh

MP3 – 128

Mani Rahnama – Dolate Eshgh


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.